sobota, 5 marca 2011

Agnes Milowka zginęła w jaskini koło zbiornika Mount Gambier...


 
Kilka dni nie było mnie w sieci... i sporo nowinek ... także tych smutnych ... wiem że już Wielki Błękit pisał już na Facebooku newsa o śmierci Agnes Milowka ... Cholera strasznie przykra sprawa... ostatnio słuchałem jej wywiadu w radiu SBS zresztą może zamieszczę do niego link : http://media.sbs.com.au/audio/Polish_110125_139162.mp3. Pewnie niewielu wie że Agnes współpracowała z Jamesem Cameronem przy filmie “Sanctum 3D”. Ta 29 latka z pochodzenia polka swoim życiorysem mogła by obdzielić kilku mocno zaawansowanych wiekiem... podróżników, badaczy, odkrywców. Strasznie przykro że Wielki Błękit nie zdążył już przeprowadzić wywiadu, który mógłby stać się bestsellerem !!! Australijka, która nie zapomniała języka ... co często się zdarza naszym rodakom.... Agnes była fotografem, filmowcem, podróżnikiem a przede wszystkim nie tuzinkowym człowiekiem. Pamiętam jak pierwszy raz trafiłem na jej stronę... http://www.agnesmilowka.com/ byłem zafascynowany... Młody człowiek, który potrafił z uśmiechem na twarzy, realizować swoją pasję nie po to by pokazać komuś że jest się nietuzinkowym... Wszystko to co naturalne, wszystko to co wykonywane z pasja staje się szlachetne... choć jej nie znałem myślę że taka szlachetna właśnie była Agnes Milowka...!!!